ترینر جدید بازی KANE & LYNCH 2: DOG DAYS

در این پست قصد دارم ترینر جدید بازی واقعا زیبای KANE & LYNCH 2: DOG DAYS رو براتون بزارم امید وارم لذت ببرید.



دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

جدیدترین نسخه نرم افزار تعمیر ویندوز TuneUp Utilities 2010.v9.0

TuneUp Utilities نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.


ویژگی های نرم افزار TuneUp Utilities 2010 9.0.2000.16 Final :
- بهینه سازی اتوماتیک سیستم با یک کلیک
- بهینه کردن راه اندازی و خاموش کردن سیستم
- یکارچه سازی هارد دیسک برای بالا بردن سرعت سیستم
- پاکسازی رجیستری ویندوز
- بازیابی اطلاعات پاک شده
- بررسی خطاهای هارد دیسک و برطرف کردن آنها
- حذف فایل و پوشه های اضافه
- مدیریت برنامه های در حال اجرا
- قرار دادن میانبرها برای دسترسی سریعتر
- نمایش برنامه های نصب شده و حذف آن ها
- سازگار با ویندوز Xp/Vista/Seven



دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

زیرنویس فیلم زیبای The Killer Inside Me - 2010

این هم زیرنویس فیلم The Killer Inside Me که در سال 2010 منتشر شده است و مخصوص نسخه BDRip می باشد و زیرنویس به صورت SRT بوده کاملا انکود شده و هیچ مشکلی از نظر نمایش ندارد ، حال می توانید از بدو دی ال دانلود کنید.



دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

نسخه جدید نرم افزار کاربردی Google Earth Plus 5.2.1.1588 Final

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است. 


قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.



http://www.greendrinksnyc.com/events/2009/images/logo_earth%5B1%5D.jpg


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

سریال نود۳۲ | Username & Password NOD32

این هم سری جدید یورز ، پسورد مخصوص انتی ویروس NOD32 که برای تمام نسخه ها در تاریخ Sep 03, 2010 می باشد ، امید وارم لذت ببرید



بقیه در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

لیسنس کی کاسپراسکای Sep 03, 2010 ( امروز)

یک سری کی واسه کاسپراسکای برای نسخه های ۷و۸و۹و۱۰ که برای امروز یعنی Sep 03, 2010 که میتوانید به صورت اختصاصی از بدو دی ال دانلود کنید .



دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

سیو کامل بازی Mafia II

و باز هم یکی دیگر از وسایل بازی  Mafia II ، این هم سیو کامل این بازی که می توانید به صورت مستقیم از بدو دی ال دانلود کنید.


دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

پچ و آپدیت فایل های بازی Commander Conquest of the Americas

این هم پچ جدید بازی Commander Conquest of the Americas که ورژن ان را به ۱.۱ تغییر می دهد و توسط گروه Skidrow منتشر شده است که می توانید از بدو دی ال دانلود کنید.



دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

پچ جدید بازی زیبای Starcraft II

این هم آپدیت جدید فایل های بازی Starcraft II به ورژن v1.0.0.1611 که توسط گروه کرکر Razor منتشر شده است و می توانید آن را از بدو دی ال دانلود کنید.



دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

ترینر جدید بازی Mafia II نسخه v1.0

این هم ترینر جدید بازی Mafia II که آخرین ورژن منتشر شده است و این ترینر را می توانید از بدو دی ال دانلود کنید.



دانلود در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...